Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўным прадпрыемствам "БелдарНДI" па заявах грамадзян
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Работнікі, упаўнаважаныя на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца работнікам (грамадзянінам) для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), выдаваемых (прымаемых) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1.1.5. Прыняцце рашэння аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і |
Юрысконсульт 1 катэгорыі групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-22, ун. 82-22 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, ун. 83-03) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява па ўстаноўленай форме |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, прымаемых на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, - пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу у паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям'і (у выпадку павелічэння складу сям'і), з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і |
|||||
пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, якія застаюцца стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў пасля памяншэння складу сям'і, - пры ўнясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям'і) ) |
|||||
дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права |
|||||
звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры прыняцці на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці |
|||||
заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя, пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, - пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь |
|||||
згода паўналетняга члена сям'і, на якога праводзіцца пераафармленне чаргі |
|||||
1.1.7. Прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Юрысконсульт 1 катэгорыі групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-22, ун. 82-22 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, ун. 83-03) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява, падпісаная грамадзянінам і паўналетнімі членамі яго сям'і, якія сумесна стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў. |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян |
|||||
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, ун. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, ун. 82-21) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе |
Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, ун. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, ун. 82-21) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы |
Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, ун. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, ун. 82-21) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.5. Прызначэнне дапамогi па цяжарнасці і родах |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
лісток непрацаздольнасці |
|||||
даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў |
|||||
2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява па ўстаноўленай форме |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
аднаразова |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
|||||
даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь |
|||||
пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш як 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і ( або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы |
|||||
пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) |
|||||
выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удучаронага) дзіцяці (усыноўленых (удучароных) дзяцей), у адносінах да якога (якіх) заяўнік звяртаецца па назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці ) |
|||||
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей) |
|||||
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
|||||
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў |
|||||
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу |
|||||
дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспубліцы Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства , якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
|||||
2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці. |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява па ўстаноўленай форме |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
аднаразова |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
|||||
заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камiсii |
|||||
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў |
|||||
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
|||||
2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява па ўстаноўленай форме |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцём узросту 3 гадоў |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
|||||
пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) |
|||||
дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы. |
|||||
выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка) |
|||||
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці |
|||||
пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў |
|||||
пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне |
|||||
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
|||||
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў |
|||||
даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
|||||
даведка аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загада аб прадастаўленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па доглядзе дзяцей) - для асоб, якія знаходзяцца ў такім водпуску |
|||||
даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, бацьку ў няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па доглядзе дзяцей) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці |
|||||
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі |
|||||
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу |
|||||
дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
|||||
2.9-1. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява па ўстаноўленай форме |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
|||||
два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) |
|||||
даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай). |
|||||
выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка) |
|||||
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці |
|||||
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
|||||
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў |
|||||
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе дзяцей) або прыпыніў прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і які не з'яўляецца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем) |
|||||
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
|||||
2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява па ўстаноўленай форме |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцём 16-, 18-гадовага ўзросту |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
|||||
пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) |
|||||
выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданнi заяўніка) |
|||||
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці |
|||||
пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў |
|||||
пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі |
|||||
даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу |
|||||
даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу |
|||||
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
|||||
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў |
|||||
даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года) |
|||||
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць |
|||||
звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля) |
|||||
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі |
|||||
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
|||||
2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі, медыцынскай абілітацыі. |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.18-1. Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі. |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
- |
бясплатна |
3 працоўныя дні |
бестэрмінова |
2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай у лагер з кругласутачным знаходжаннем |
Эканаміст аддзела эканомікі ўпраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-83-70, вн. 83-70 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, вн. 83-03) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў. |
Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, вн. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, вн. 82-21) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
- |
бясплатна |
3 працоўныя дні |
бестэрмінова |
2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах. |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
|||
2.35. Выплата дапамогі на пахаванне |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памершага |
бясплатна |
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
аднаразова |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка |
|||||
даведка аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь |
|||||
пасведчанне аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь |
|||||
пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей) |
|||||
даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў. |
|||||
працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памершага (пры іх наяўнасці) - у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуючага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў |
|||||
2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
Эканаміст аддзела эканомікі ўпраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-83-70, ун. 83-70 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, ун. 83-03) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
заява |
бясплатна |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
6 месяцаў |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі |
|||||
18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб |
Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04) Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15* |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
3 дні |
бестэрмінова |
* у перадсвяточны дзень час прыёму скарачаецца на адну гадзіну. У выпадку пераносу працоўнага дня на выходны дзень час прыёму ўстанаўліваецца па рэжыме перанесенага працоўнага дня.