Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўным прадпрыемствам "БелдарНДI" па заявах грамадзян

Назва адміністрацыйнай працэдуры

Работнікі, упаўнаважаныя на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца работнікам (грамадзянінам) для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), выдаваемых (прымаемых) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

1

2

3

4

5

6

1.1.5. Прыняцце рашэння аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і

Юрысконсульт 1 катэгорыі групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-22, ун. 82-22 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, ун. 83-03)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява па ўстаноўленай форме

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, прымаемых на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, - пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу у паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям'і (у выпадку павелічэння складу сям'і), з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, якія застаюцца стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў пасля памяншэння складу сям'і, - пры ўнясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям'і) )

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры прыняцці на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя, пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, - пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь

згода паўналетняга члена сям'і, на якога праводзіцца пераафармленне чаргі

1.1.7. Прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Юрысконсульт 1 катэгорыі групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-22, ун. 82-22 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, ун. 83-03)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява, падпісаная грамадзянінам і паўналетнімі членамі яго сям'і, якія сумесна стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў.

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, ун. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, ун. 82-21)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе

Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, ун. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, ун. 82-21)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы

Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, ун. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, ун. 82-21)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.5. Прызначэнне дапамогi па цяжарнасці і родах

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

лісток непрацаздольнасці

даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява па ўстаноўленай форме

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

аднаразова

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш як 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і ( або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы

пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў)

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удучаронага) дзіцяці (усыноўленых (удучароных) дзяцей), у адносінах да якога (якіх) заяўнік звяртаецца па назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці )

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей)

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспубліцы Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства , якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці.

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява па ўстаноўленай форме

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

аднаразова

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камiсii

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява па ўстаноўленай форме

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

па дзень дасягнення дзіцём узросту  3 гадоў

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў)

дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы.

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка)

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў

пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

даведка аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загада аб прадастаўленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па доглядзе дзяцей) - для асоб, якія знаходзяцца ў такім водпуску

даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, бацьку ў няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па доглядзе дзяцей) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

2.9-1. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява па ўстаноўленай форме

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў)

даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай).

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка)

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе дзяцей) або прыпыніў прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і які не з'яўляецца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем)

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява па ўстаноўленай форме

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцём 16-, 18-гадовага ўзросту

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў)

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданнi заяўніка)

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі

даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў

даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць

звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля)

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі, медыцынскай абілітацыі.

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.18-1. Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі.

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

-

бясплатна

3 працоўныя дні

бестэрмінова

2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, ун. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, ун. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай у лагер з кругласутачным знаходжаннем

Эканаміст аддзела эканомікі ўпраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-83-70, вн. 83-70 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, вн. 83-03)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў.

Спецыяліст па кадрах групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-23, вн. 82-23 (на перыяд адсутнасці - начальнік групы кадравай і прававой работы, тэл. 259-82-21, вн. 82-21)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

-

бясплатна

3 працоўныя дні

бестэрмінова

2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах.

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

     

2.35. Выплата дапамогі на пахаванне

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памершага

бясплатна

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

аднаразова

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка

даведка аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)

даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў.

працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памершага (пры іх наяўнасці) - у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуючага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў

2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Эканаміст аддзела эканомікі ўпраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-83-70, ун. 83-70 (на перыяд адсутнасці - вядучы інжынер аддзела матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння ўпраўлення вытворча-тэхнічнага развіцця, тэл. 259-83-03, ун. 83-03)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

заява

бясплатна

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

6 месяцаў

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі

18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

Вядучы бухгалтар аддзела фінансаў упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-26, вн. 82-26 (на перыяд адсутнасці - галоўны бухгалтар - начальнік упраўлення эканомікі і фінансаў, тэл. 259-82-04, вн. 82-04)

Час прыёму (працоўныя дні): панядзелак-чацвер - 8:30-13:00, 13:45-17:30; пятніца – 8:30-13:00, 13:45-16:15*

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

3 дні

бестэрмінова

* у перадсвяточны дзень час прыёму скарачаецца на адну гадзіну. У выпадку пераносу працоўнага дня на выходны дзень час прыёму ўстанаўліваецца па рэжыме перанесенага працоўнага дня.